Звернення до вчителів

Шановні колеги!

Вітаємо Вас на сторінці інформаційно-методичного порталу "Віртуальний методичний кабінет" Харківського ліцею № 107 Харківської міської ради Харківської області.

Віртуальний методичий кабінет ( ВМК)–це багатопланове інформаційне середовище, зорієнтоване на взаємодію адміністрації Харківського ліцею № 107 ХМР ХО, ліцейських методичних об'єднань та педагогічних працівників в умовах оновлення та розвитку методичної роботи в ліцеї, з метою підвищення ефективності методичної роботи та професійної компетентності педагогів. ВМК забезпечує максимальне полегшення доступу педагогічного колективу до інформаційних ресурсів, які повсякденно використовуються в освітньому процесі.

Запрошуємо до співпраці творчих активних колег.

пʼятниця, 21 серпня 2020 р.

До уваги педагогічних працівників ХЛ № 107.

 Пропонуємо до обговорення проект Положення про педагогічну раду. Положення розроблене відповідно до Законів України "Про освіту", "Про повну загальну середню освіту".

Просимо ознайомитись з матеріалами та внести пропозиції щодо змін та ознайомлення (у коментарях).

Проект Положення

1. Загальні питання

1.1. Педагогічна рада (далі — педагогічна рада) є колегіальним органом управління Харківським ліцеєм № 107 Харківської міської ради Харківської області  (далі — ХЛ № 107), створеним для розв’язання основних питань освітнього процесу.

1.2. Педагогічна рада діє у ХЛ № 107 постійно.

1.3. Педагогічна рада діє відповідно до норм Закону України «Про освіту», Закону України «Про повну загальну середню освіту», інших нормативно-правових документів у галузі освіти, Статуту ХЛ № 107.

1.4. До складу педагогічної ради входять всі педагогічні працівники ХЛ № 107.

1.5. Головою педагогічної ради є директор ХЛ № 107 – Вєдяєва О.В.

1.6. Для ефективного розгляду деяких питань порядку денного засідань педагогічної ради за потреби у засіданні можуть брати участь інші особи, зокрема представники батьківської громадськості, піклувальної ради, різних організацій, батьки здобувачів освіти або особи, які їх замінюють, та інші особи.

1.7. Рішення, ухвалені на засіданнях педагогічної ради та затверджені наказом директора ХЛ № 107, є обов’язковими для виконання усіма учасниками освітнього процесу.

 2. Повноваження педагогічної ради

2.1.  Відповідно до статті 40 Закону про повну загальну середню освіту педагогічна рада ХЛ № 107 (додаток 1):

2.1.1.  планує роботу закладу освіти;

2.1.2.  схвалює освітню (освітні) програму (програми) ХЛ № 107 та оцінює результативність її (їх) виконання;

2.1.3.  формує систему та затверджує процедури внутрішнього забезпечення якості освіти, включаючи систему та механізми забезпечення академічної доброчесності;

2.1.4.  розглядає питання щодо вдосконалення і методичного забезпечення освітнього процесу;

2.1.5.  приймає рішення щодо переведення здобувачів освіти до наступного класу та їх випуску, видачі документів про відповідний рівень освіти, нагородження за успіхи у навчанні;

2.1.6.  обговорює питання підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвитку їхньої творчої ініціативи, визначає заходи щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників, затверджує щорічний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників;

2.1.7.  розглядає питання впровадження в освітній процес найкращого педагогічного досвіду та  інновацій, участі в  дослідницькій, експериментальній, інноваційній діяльності, співпраці з іншими закладами освіти, науковими установами, фізичними та юридичними особами, які сприяють розвитку освіти;

2.1.8.  ухвалює рішення щодо відзначення, морального та матеріального заохочення здобувачів освіти (вихованців), працівників закладу та інших учасників освітнього процесу;

2.1.9.  розглядає питання щодо відповідальності здобувачів освіти, працівників закладу та інших учасників освітнього процесу за невиконання ними своїх обов’язків;

2.1.10.  має право ініціювати проведення позапланового інституційного аудиту закладу та проведення громадської акредитації закладу;

2.1.11.  розглядає інші питання, віднесені законом та/або статутом ХЛ № 107 до її повноважень.

2.2. Педагогічна рада може розглядати й інші питання, пов’язані з діяльністю ХЛ № 107.

 3. Повноваження голови педагогічної ради

3.1. Планувати роботу педагогічної ради.

3.2. Проводити засідання педагогічної ради згідно з планом роботи ХЛ №107.

3.3. Визначати шляхи реалізації рішень педагогічної ради (перегляд відкритих заходів; проведення семінарів, навчально-методичних тренінгів; вивчення та впровадження перспективного педагогічного досвіду роботи; апробація різних педагогічних інновацій; моніторингові дослідження тощо).

3.4. Контролювати виконання рішень педагогічної ради.

3.5. Організовувати за потреби проміжні форми контролю за виконанням рішень педагогічної ради (відвідування уроків, факультативів, курсів за вибором, позакласних заходів; проведення співбесід з педагогічними працівниками, здобувачами освіти, батьками здобувачів освіти або особами, що їх замінюють тощо).

 4. Обов’язки членів педагогічної ради

4.1. Відвідувати засідання педагогічної ради.

4.2. Дотримуватися порядку та регламенту проведення засідань педагогічної ради.

4.3. Виконувати рішення педагогічної ради.

 5. Права членів педагогічної ради

5.1. Брати участь у підготовці до проведення засідань педагогічної ради.

5.2. Доповідати та виступати на засіданнях педагогічної ради.

5.3. Обговорювати питання, винесені на засідання педагогічної ради.

5.4. Висувати пропозиції щодо поліпшення організації освітнього процесу та щодо інших питань порядку денного засідання.

5.5. Ухвалювати рішення педагогічної ради шляхом відкритого голосування.

 6. Організація діяльності педагогічної ради

6.1. Педагогічна рада проводить засідання згідно з планом роботи ХЛ № 107, але не рідше ніж чотири рази на рік.

6.2. Педагогічна рада за потреби проводить позачергові засідання.

6.3. Конкретну дату засідання педагогічної ради визначає директор та заступники директора ХЛ № 107.

6.4. Кожне рішення педагогічної ради ухвалюють шляхом відкритого голосування.

6.5. Рішення педагогічної ради чинні лише тоді, коли на засіданні присутні дві третини її складу.

6.6. На черговому засіданні педагогічної ради її членам повідомляють про результати виконання рішень, ухвалених на засіданні попередньої педагогічної ради.

 7. Документація педагогічної ради

7.1. Документацію педагогічної ради веде секретар, якого обирають члени педагогічної ради шляхом відкритого голосування.

7.2. Хід обговорення питань і рішень, ухвалених на засіданні педагогічної ради, фіксують у протоколі засідання педагогічної ради.

7.3. Протокол засідання педагогічної ради підписують голова та секретар педагогічної ради.

7.4. Протоколи засідання педагогічної ради записують до Книги протоколів засідання педагогічної ради ХЛ № 107 (далі — Книга протоколів), що належить до обов’язкової ділової документації ХЛ № 107.

7.5. Книга протоколів має бути пронумерована, прошнурована та підписана директором ХЛ № 107 і скріплена печаткою ХЛ № 107.

7.6. Книга протоколів зберігається у голови педагогічної ради, а після закінчення — в архіві ХЛ № 107.

7.7. Термін зберігання Книги протоколів — 25 років.

7.8. У разі зміни керівника ХЛ № 107 Книгу протоколів передають по акту.

7.9. Директор ХЛ № 107 за потреби видає накази про підготовку та проведення засідань педагогічної ради; про створення творчих груп з підготовки засідання педагогічної ради з визначеними термінами виконання рішень та особами, відповідальними за їх виконання.

7.10. Рішення педагогічної ради закладу освіти вводять в дію наказом директора закладу освіти.

 

Використані ресурси:

1.     Закон України «Про освіту».

2.     Закон України «Про повну загальну середню освіту».

3.     О. Святенко. Положення про педагогічну раду закладу загальної середньої освіти. ДП «Преса». Журнал «Заступник директора школи». 2018.  6.


Додаток 1

До Положення про педагогічну раду Харківського ліцею № 107 Харківської міської ради Харківської області

 

Відповідно до статті 40 Закону про повну загальну середню освіту педагогічна рада:

Схвалює

-         стратегію розвитку;

-         річний план роботи;

-         освітню програму, зміни до неї та оцінює результати її виконання;

-         індивідуальний навчальний план здобувача освіти;

-         правила внутрішнього розпорядку;

-         положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти.

Затверджує

-         установчі документи;

-         навчальну програму ;

-         річний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників на наступний календарний рік.

Ухвалює

рішення про:

-         вдосконалення і методичне забезпечення освітнього процесу;

-         переведення здобувачів освіти на наступний рік навчання, їх відрахування, притягнення до відповідальності за невиконання обов’язків;

-         відзначення, морального та матеріального заохочення здобувачів освіти та інших учасників освітнього процесу;

-         продовження здобуття здобувачем освіти загальної середньої освіти, зокрема й з окремих навчальних предметів, за однією з індивідуальних форм її здобуття чи переведення здобувача освіти на одну з обраних ним або його батьками інституційних форм здобуття освіти;

-         визнання результатів підвищення кваліфікації педагогічного працівника, отриманих ним поза закладами освіти;

-         впровадження в освітній процес педагогічного досвіду та інновацій, участі в дослідницькій, експериментальній, інноваційній діяльності, співпраці з іншими закладами освіти, науковими установами, фізичними та юридичними особами;

-         встановлення факту порушення педагогічним працівником академічної доброчесності та визначення виду академічної відповідальності академічну відповідальність здобувачів освіти відповідно до положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти.

Розглядає

питання щодо:

-         структури і тривалості навчального року, навчального тижня, навчального дня, занять, відпочинку між ними, форм організації освітнього процесу

-         форм та умов подальшого здобуття учнем повної загальної середньої освіти у разі повторного непроходження річного оцінювання та/або ДПА

-         підвищення кваліфікації педагогічних працівників, зокрема визначення відповідних заходів

-         проведення позапланового інституційного аудиту, громадської акредитації, зовнішнього моніторингу якості освіти та/або освітньої діяльності закладу загальної середньої освіти


30 коментарів:

  1. Ознайомився, змін не потребує.

    ВідповістиВидалити
  2. Ознайомилась. Змін не потребує.

    ВідповістиВидалити
  3. Ознайомився, змін не потребує.

    ВідповістиВидалити
  4. Ознайомилась, змін не потребує.

    ВідповістиВидалити
  5. Ознайомилась, змін не потребує. Максимова

    ВідповістиВидалити
  6. Ознакомилась, змін не потребує

    ВідповістиВидалити
  7. Ознакомилась, змін не потребує

    ВідповістиВидалити
  8. Ознайомлена, змін не потребує

    ВідповістиВидалити
  9. Ознайомилась, змін не потребує

    ВідповістиВидалити
  10. Ознайомилась! Змін не потребує.

    ВідповістиВидалити
  11. Ознайомилась! Змін не потребує.

    ВідповістиВидалити
  12. Ознайомилась! Змін не потребує.

    ВідповістиВидалити
  13. Ознайомився, змін не потребує.

    ВідповістиВидалити
  14. Пропоную внести уточнення щодо нумерації протоколів: починати з календарного чи навчального року. Також вважаю необхідним конкретизувати періодичність вибору секретаря: кожен рікористувач, у випадку звільнення тощо. Прописати варіант вибору секретаря засідання у випадку відсутності секретаря педагогічної ради.

    ВідповістиВидалити
  15. Дякую, уточнення будуть внесені.

    ВідповістиВидалити
  16. Ознакомилась,змiн не потребуэ

    ВідповістиВидалити
  17. Ознайомилася, змін не потребує

    ВідповістиВидалити
  18. Прошу внести уточнення щодо ведення документації (протоколів) педагогічної ради відповідно до Інструкції з ведення ділової документації та в додатки додати зразок оформлення протоколу педради.

    ВідповістиВидалити
  19. Тетяна Рибалка21 серпня 2020 р. о 18:06

    Ознайомилась,змін не потребує.

    ВідповістиВидалити
  20. Ознайомилась.
    Пропоную змінити назву розділу «1. Загальні питання» на «1. Загальні положення»
    Чи можна розглядати питання, щодо виховання здобувачів освіти на педагогічній раді.

    ВідповістиВидалити
  21. Ознайомилась. Змін не потребує.

    ВідповістиВидалити
  22. Ознайомилась.Змін не потребує.

    ВідповістиВидалити
  23. Ознайомилася. Змін не потребує. Зайцева О. В.

    ВідповістиВидалити
  24. Ознайомилася.Змін не потребує.Бобова В.М.

    ВідповістиВидалити