ПЛАН ЗАСІДАНЬ ШКОЛИ МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ
жовтень
Засідання №1
Тема „Організаційні заходи на початок навчального року”
Зміст |
Відповідальні |
1. Ознайомлення молодих вчителів з правилами внутрішнього розпорядку ліцею, з основними правами і обов’язками педагогів. |
Заступник директора з МР |
2. Розмова з молодими фахівцями. Час спілкування «Школа і я». Закріплення наставників. |
Вєдяєва О.В. Скриль І.Т. |
3. Ознайомлення з навчальними програмами, вимогами до складання календарних та поурочних планів, до ведення класних журналів, зошитів, щоденників. |
Есауленко С.В. |
4. Алгоритм підготовки молодого вчителя до уроку : - визначення теми; - постановка мети; - теоретична підготовка; - вибір методів, прийомів; - мотивація спільної діяльності вчителя та учнів; - складання плану уроку; - розробка завдань; - апробація. |
Вчителі-наставники |
5. Практична робота. Опанування навичок ведення шкільної документації. |
Учителі-наставники |
ГРУДЕНЬ
Засідання №2
Тема: «Урок як основна форма навчально-виховного процесу»
Зміст |
Відповідальні |
1. Консультація. Як подолати страх перед уроком. |
Практичний психолог |
2. Практична робота. Моделювання сучасного уроку. Технологічні підходи до проектування уроку. |
Скриль І.Т. |
3 Дискусія «Як зробити урок ефективним». |
Молоді вчителі |
4. Практична робота. Самоаналіз уроків. |
Скриль І.Т., молоді вчителі |
ЛЮТИЙ
Засідання №3
Тема : «Контроль результатів пізнавально-навчальної діяльності учнів»
Зміст |
Відповідальні |
1. Консультація : психологічна складова оцінювання та сприйняття оцінки учня їхніми батьками. |
Практичний психолог |
2. Використання відеоматеріалів на уроках |
Учителі інформатики |
3. Методична панорама: ефективні форми і методи контролю навчальних досягнень учнів. Огляд різних видів контролю за навчанням: біжучий, повторний, тематичний , періодичний, підсумковий, комплексний.
|
Скриль І.Т.,Молоді вчителі |
КВІТЕНЬ
Засідання №4
Тема: «Розвиток творчих здібностей та обдарованості учнів в умовах профільного навчання»
Зміст |
Відповідальні |
1. Загальні напрями та основні компоненти самоосвітньої діяльності. |
Скриль І.Т. |
2. Робота з обдарованими дітьми. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках |
Семеніхіна С.М.
|
3. Розробка індивідуальної освітньої траєкторії обдарованих учнів |
Семеніхіна С.М.
|
4. Робота з батьками обдарованих учнів. |
Практичний психолог |
ТРАВЕНЬ
Засідання №5
Тема: «Закінчення навчального року»
Зміст |
Відповідальні |
1. Організоване закінчення навчального року |
Скриль І.Т. |
2. Критерії оцінювання результатів самоосвіти. |
Скриль І.Т. |
3. Творчий звіт педагогів-початківців «Відкрита розмова» |
Молоді вчителі |
|
Немає коментарів:
Дописати коментар