Звернення до вчителів

Шановні колеги!

Вітаємо Вас на сторінці інформаційно-методичного порталу "Віртуальний методичний кабінет" Харківського ліцею № 107 Харківської міської ради Харківської області.

Віртуальний методичий кабінет ( ВМК)–це багатопланове інформаційне середовище, зорієнтоване на взаємодію адміністрації Харківського ліцею № 107 ХМР ХО, ліцейських методичних об'єднань та педагогічних працівників в умовах оновлення та розвитку методичної роботи в ліцеї, з метою підвищення ефективності методичної роботи та професійної компетентності педагогів. ВМК забезпечує максимальне полегшення доступу педагогічного колективу до інформаційних ресурсів, які повсякденно використовуються в освітньому процесі.

Запрошуємо до співпраці творчих активних колег.

План засідань школи молодого вчителя

ПЛАН ЗАСІДАНЬ ШКОЛИ МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ

жовтень

Засідання №1

Тема „Організаційні заходи на початок навчального року”

                                                         Зміст

Відповідальні

1. Ознайомлення молодих вчителів з правилами внутрішнього розпорядку ліцею, з основними правами і обов’язками педагогів.

Заступник директора з МР

2. Розмова з молодими фахівцями. Час спілкування «Школа і я». Закріплення наставників.

Вєдяєва О.В.

Скриль І.Т.

3. Ознайомлення з навчальними програмами, вимогами до складання календарних та поурочних планів, до ведення класних журналів, зошитів, щоденників.

Есауленко С.В.

4. Алгоритм підготовки молодого вчителя до уроку :

 - визначення теми;

 - постановка мети;

 - теоретична підготовка;

 - вибір методів, прийомів;

 - мотивація спільної діяльності вчителя та учнів;

 - складання плану уроку;

 - розробка завдань;

 - апробація.

Вчителі-наставники

5. Практична робота. Опанування навичок ведення шкільної документації.

Учителі-наставники

 ГРУДЕНЬ

Засідання №2

Тема: «Урок як основна форма навчально-виховного процесу»

                                                         Зміст

Відповідальні

1. Консультація. Як подолати страх перед уроком.

Практичний психолог

2. Практична робота. Моделювання сучасного уроку. Технологічні підходи до проектування уроку.

Скриль І.Т.

3 Дискусія «Як зробити урок ефективним».

Молоді вчителі

4. Практична робота. Самоаналіз уроків.

Скриль І.Т.,

молоді вчителі

ЛЮТИЙ

Засідання №3

Тема : «Контроль результатів пізнавально-навчальної діяльності учнів»

                                                         Зміст

Відповідальні

1. Консультація : психологічна складова оцінювання та сприйняття оцінки учня їхніми батьками.

Практичний психолог

2. Використання  відеоматеріалів на уроках

Учителі інформатики

3. Методична панорама: ефективні форми і методи контролю навчальних досягнень учнів. Огляд різних видів контролю за навчанням: біжучий, повторний, тематичний , періодичний, підсумковий, комплексний.

 

Скриль І.Т.,

Молоді  вчителі

 КВІТЕНЬ

Засідання №4

Тема: «Розвиток творчих здібностей та обдарованості учнів в умовах профільного навчання»

                                                         Зміст

Відповідальні

1. Загальні напрями та основні компоненти самоосвітньої діяльності.

Скриль І.Т.

2. Робота з обдарованими дітьми. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках

Семеніхіна С.М.

 

3. Розробка індивідуальної освітньої траєкторії обдарованих учнів

Семеніхіна С.М.

 

4. Робота з батьками обдарованих учнів.

Практичний психолог

 

ТРАВЕНЬ

Засідання №5

Тема: «Закінчення навчального року»

                                                         Зміст

Відповідальні

1. Організоване  закінчення навчального року

Скриль І.Т.

2. Критерії оцінювання результатів самоосвіти.

Скриль І.Т.

3. Творчий звіт педагогів-початківців «Відкрита розмова»

Молоді  вчителі







Немає коментарів:

Дописати коментар