Звернення до вчителів

Шановні колеги!

Вітаємо Вас на сторінці інформаційно-методичного порталу "Віртуальний методичний кабінет" Харківського ліцею № 107 Харківської міської ради Харківської області.

Віртуальний методичий кабінет ( ВМК)–це багатопланове інформаційне середовище, зорієнтоване на взаємодію адміністрації Харківського ліцею № 107 ХМР ХО, ліцейських методичних об'єднань та педагогічних працівників в умовах оновлення та розвитку методичної роботи в ліцеї, з метою підвищення ефективності методичної роботи та професійної компетентності педагогів. ВМК забезпечує максимальне полегшення доступу педагогічного колективу до інформаційних ресурсів, які повсякденно використовуються в освітньому процесі.

Запрошуємо до співпраці творчих активних колег.

Скарбниця ППД


Передовий педагогічний досвід – це досвід, завдяки якому досягаються кращі, ніж у масовому досвіді, результати. Це широке родове поняття, щодо якого видовим поняттям є інновації. Досвід може бути масовим, раціоналізаторським і новаторським  (останній є інноваційним).У дослідженням і застосуванні ППД  велике значення надається умовам його застосування. Методологічно цінною є думка К.Ушинського, що переноситься не сам досвід, а його ідея.
               З енциклопедії освіти.

ДЛЯ ТИХ, ХТО УЗАГАЛЬНЮЄ ПЕРЕДОВИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ ДОСВІД

          Передовий педагогічний досвід - це оптимальна діяльність педагога, що є результатом творчого пошуку, несе в собі елементи новизни, спрямована на вирішення актуальних завдань навчання і виховання, забезпечує стійку ефективність навчально-виховного процесу як у межах існуючих форм роботи, так і на основі їх удосконалення

ДОСВІД РОБОТИ

ВЧИТЕЛЯ ХІМІЇ ІЩЕНКО С.В.

(ПЕРЕМОЖНИЦІ РАЙОННОГО ТА УЧАСНИЦІ МІСЬКОГО ЕТАПІВ ПРОФЕСІЙНОГО КОНКУРСУ "УЧИТЕЛЬ РОКУ - 2020"

      ТЕМА ДОСВІДУ: Розвиток навчальних компетентностей на уроках  хімії шляхом впровадження  інтерактивних технологій

Адреса досвіду: Харківський ліцей № 107 Харківської міської ради Харківської області.
Автор досвіду: Іщенко Світлана Вікторівна, учитель вищої кваліфікаційної категорії.

МЕТА: Шкільна хімічна освіта модернізується в умовах диференціації та профілізації, гуманізації, посилення уваги до соціалізації особистості та її самовираження. Людина оточує себе продуктами хімічного виробництва. Використання цих продуктів потребує певної практичної компетенції, яка є чинником виживання в реальних умовах екологічних ризиків, оскільки останні мають переважно хімічний характер. 

  

ВЧИТЕЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ ЗАЙЦЕВОЇ О.В.


(ПЕРЕМОЖНИЦІ РАЙОННОГО ТА ЛАУРЕАТА МІСЬКОГО ЕТАПІВ ПРОФЕСІЙНОГО КОНКУРСУ "УЧИТЕЛЬ РОКУ-2018")
Методична тема: “Розвиток творчих здібностей учнів шляхом ефективного поєднання традиційних та інноваційних форм організації навчальної діяльності на уроках української мови та літератури”.
Адреса досвіду: Харківський ліцей № 107 Харківської міської ради Харківської області.
Автор досвіду: Зайцева Олена Володимирівна, учитель вищої кваліфікаційної категорії.
Мета досвіду
        розвиток розумових здібностей особистості та творчого оволодіння знаннями, навичками, вміннями;
        створення умов для активізації творчої діяльності учнів на уроках мови та літератури;
        формування відчуття краси художнього слова;
        стимулювання прагнення до самовдосконалення та самореалізації.
Персональний сайт Зайцевої О.В.

ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ МИХАЙЛІЧЕНКО В.П.
(УЧАСНИЦІ РАЙОННОГО ПРОФЕСІЙНОГО КОНКУРСУ "УЧИТЕЛЬ РОКУ-2017")
___________________________________________________________________
Методична тема:
«Підвищення ефективності навчання   біології за допомогою впровадження інноваційних технологій»
Адреса досвіду: Харківський ліцей № 107 Харківської міської ради Харківської області
Автор досвіду: Михайліченко Валентина Петрівна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, «старший вчитель».
Мета досвіду:
  • об’єднати розвиток інтелектуальних здібностей учнів з дослідницькими вміннями і на цій основі формувати активну творчу особистість;
  • підготувати учнів до повноцінної діяльності в умовах сучасного інформаційного суспільства;
  • осучаснити та вдосконалити навчальний матеріал за рахунок використання інноваційних технологій.


ДОСВІД РОБОТИ
ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ОСТАПЕНКО В.І.

(УЧАСНИЦІ РАЙОННОГО ПРОФЕСІЙНОГО КОНКУРСУ "УЧИТЕЛЬ РОКУ-2017")
_________________________________________________________________

Методична тема:
“Моделювання художньо-творчого процесу на уроках музичного мистецтва”
Адреса досвіду: Харківський ліцей № 107 Харківської міської ради Харківської області
Автор досвіду: Остапенко Віта Іванівна, спеціаліст першої кваліфікаційної категорії.
Застосування методів інтерактивного навчання на уроках музики залежить як від теми уроку, так і від навчальної інформації конкретних уроків, термінів та понять, які необхідно засвоїти. Специфічними ознаками уроків музики є не лише мистецькі теми та поняття, а й специфічні види діяльності (слухання музики, вокальне, інструментальне, рухове виконання, створення музики).
Мета досвіду:
       формування навичок самоосвіти;
    розвиток здібностей  індивідуального слухання та інтерпретації, власної музичної діяльності.

ДОСВІД РОБОТИ

ВЧИТЕЛЯ ІСТОРІЇ ШКАТУЛИ О.В.

(УЧАСНИКА МІСЬКОГО ПРОФЕСІЙНОГО КОНКУРСУ "УЧИТЕЛЬ РОКУ - 2016")

______________________________________________
Методична тема: “Підвищення пізнавальної активності учнів, як фактор якісної підготовки до ЗНО»
Адреса досвіду: Харківський ліцей № 107 Харківської міської ради Харківської області
Автор досвіду: Шкатула Олександр Володимирович, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, «старший вчитель».
Мета досвіду:
      підвищення ефективності всіх видів освітньої діяльності на основі використання проблемних питань;
      створення кретивних умов навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність;
     формування в учнів мотивації до самоосвіти;
     формування навичок мислення високого рівня, у тому числі глобального, інтегрованого;
 розвиток уміння самостійно конструювати свої знання, вміння продуктивно вирішувати проблеми (навчальні, соціальні тощо), співпрацювати в групі;
   розвиток творчих здібностей школярів, уміння аналізувати, моделювати, прогнозувати, творчо мислити; 
 формування життєвих навичок і компетентностей ХХІ сторіччя, які допоможуть учням у подальшій самореалізації в різноманітних сферах життєдіяльності.


ДОСВІД РОБОТИ 

ВЧИТЕЛЯ ІСТОРІЇ ТА ПРАВОЗНАВСТВА ДОНЧИКА М.В. 

(ЛАУРЕАТ МІСЬКОГО ПРОФЕСІЙНОГО КОНКУРСУ "УЧИТЕЛЬ РОКУ - 2015")
______________________________________________
Методична тема: “Підвищення пізнавальної активності учнів на уроках правознавства як фактор створення ситуації успіху”
Адреса досвіду: Харківський ліцей № 107 Харківської міської ради Харківської області
Автор досвіду: Дончик Микола Васильович, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, «старший вчитель».
Мета досвіду:
    підвищення ефективності всіх видів освітньої діяльності на основі використання проблемних питань;
  створення комфортних умов навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність;
    формування в учнів мотивації до самоосвіти;
    формування навичок мислення високого рівня, у тому числі глобального, інтегрованого;
 розвиток уміння самостійно конструювати свої знання, вміння продуктивно вирішувати проблеми (навчальні, соціальні тощо), співпрацювати в групі;
  розвиток творчих здібностей школярів, уміння аналізувати, моделювати, прогнозувати, творчо мислити;
 формування життєвих навичок і компетентностей ХХІ сторіччя, які допоможуть учням у подальшій самореалізації в різноманітних сферах життєдіяльності.
Персональний блог Дончика М.В.



ДОСВІД РОБОТИ
ВЧИТЕЛЯ РОСІЙСЬКОЇ МОВИ ТАРАН В.Ф. 

______________________________________________

Методична тема: «Активизация речевой деятельности на уроках русского языка посредством технологии развития критического мышления»

Адреса досвідуХарківський ліцей № 107 Харківської міської ради Харківської області 
Автор досвіду: Таран Віра Федорівна, учитель вищої кваліфікаційної категорії, «вчитель-методист»

Актуальність досвіду: жизнь и образование в открытом информационном обществе требует от человека устойчивости к «информационному валу», его критическому осмыслению. Критическое мышление влияет на адаптируемость к условиям жизни в демократическом обществе, где необходимо делать осознанный выбор.
Персональний блог Таран В.Ф.


ДОСВІД РОБОТИ
ВЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ ОВСЯННІКОВОЇ О.О.

(ЛАУРЕАТ РАЙОННОГО ЕТАПУ МІСЬКОГО ПРОФЕСІЙНОГО КОНКУРСУ "УЧИТЕЛЬ РОКУ - 2013")

_____________________________________________

Тема: “Створення умов для творчої самореалізації учнів, розвитку інтелектуальних здібностей шляхом запровадження інноваційних технологій на уроках фізики та у позакласній роботі з предмету”
Адреса досвіду: Харківський ліцей № 107 Харківської міської ради Харківської області


Автор досвіду: Овсяннікова Олена Олександрівна, учитель фізики, спеціаліста першої кваліфікаційної категорії

Мета досвіду:
  • підвищення ефективності всіх видів освітньої діяльності на основі використання інноваційних технологій;
  • створення комфортних умов навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність;
  • формування в учнів мотивації до самоосвіти;
  • формування навичок мислення високого рівня, у тому числі глобального, інтегрованого;
  • формування уміння отримувати знання самостійно, працюючи з  навчальними програмами на комп’ютері, вільно орієнтуватись в сучасному інформаційному просторі;
  • розвиток уміння самостійно конструювати свої знання, вміння продуктивно вирішувати проблеми (навчальні, соціальні тощо), співпрацювати в групі;
  • розвиток творчих здібностей школярів, уміння аналізувати, моделювати, прогнозувати, творчо мислити;
  • формування життєвих навичок і компетентностей ХХІ сторіччя, які допоможуть учням у подальшій самореалізації в різноманітних сферах життєдіяльності.
  • Персональний блог Овсяннікової О.О.




Немає коментарів:

Дописати коментар