ДОСВІД РОБОТИ
ВЧИТЕЛЯ ХІМІЇ ІЩЕНКО С.В.
(ПЕРЕМОЖНИЦІ РАЙОННОГО ТА УЧАСНИЦІ МІСЬКОГО ЕТАПІВ ПРОФЕСІЙНОГО КОНКУРСУ "УЧИТЕЛЬ РОКУ - 2020")
ТЕМА ДОСВІДУ: Розвиток навчальних компетентностей на
уроках хімії шляхом впровадження
інтерактивних технологій
Адреса досвіду: Харківський ліцей № 107 Харківської міської ради Харківської області.
Автор досвіду: Іщенко Світлана Вікторівна, учитель вищої кваліфікаційної категорії.
МЕТА: Шкільна хімічна освіта модернізується в умовах диференціації та профілізації,
гуманізації, посилення уваги до соціалізації особистості та її самовираження.
Людина оточує себе продуктами хімічного виробництва. Використання цих продуктів
потребує певної практичної компетенції, яка є чинником виживання в реальних
умовах екологічних ризиків, оскільки останні мають переважно хімічний характер.
ВЧИТЕЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ ЗАЙЦЕВОЇ О.В.
(ПЕРЕМОЖНИЦІ РАЙОННОГО ТА ЛАУРЕАТА МІСЬКОГО ЕТАПІВ ПРОФЕСІЙНОГО КОНКУРСУ "УЧИТЕЛЬ РОКУ-2018")
Методична тема: “Розвиток творчих
здібностей учнів шляхом ефективного поєднання традиційних та інноваційних форм
організації навчальної діяльності на уроках української мови та літератури”.
Адреса досвіду: Харківський ліцей № 107 Харківської міської ради Харківської області.
Автор досвіду: Зайцева
Олена Володимирівна, учитель вищої кваліфікаційної категорії.
Мета досвіду
–
розвиток розумових
здібностей особистості та творчого оволодіння знаннями, навичками, вміннями;
–
створення умов для
активізації творчої діяльності учнів на уроках мови та літератури;
–
формування відчуття краси
художнього слова;
–
стимулювання прагнення до
самовдосконалення та самореалізації.
Персональний сайт Зайцевої О.В.
ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ МИХАЙЛІЧЕНКО В.П.
(УЧАСНИЦІ РАЙОННОГО ПРОФЕСІЙНОГО КОНКУРСУ "УЧИТЕЛЬ РОКУ-2017")
___________________________________________________________________
Методична тема:
«Підвищення ефективності
навчання біології за допомогою
впровадження інноваційних технологій»
Адреса досвіду: Харківський
ліцей № 107 Харківської міської ради Харківської області
Автор досвіду: Михайліченко Валентина Петрівна, спеціаліст вищої
кваліфікаційної категорії, «старший вчитель».
Мета досвіду:
- об’єднати розвиток інтелектуальних здібностей учнів з
дослідницькими вміннями і на цій основі формувати активну творчу
особистість;
- підготувати учнів до повноцінної діяльності в умовах сучасного
інформаційного суспільства;
- осучаснити та вдосконалити навчальний матеріал за рахунок
використання інноваційних технологій.
ДОСВІД РОБОТИ
ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ОСТАПЕНКО В.І.
(УЧАСНИЦІ РАЙОННОГО ПРОФЕСІЙНОГО КОНКУРСУ "УЧИТЕЛЬ РОКУ-2017")
_________________________________________________________________
Методична тема:
“Моделювання художньо-творчого процесу на уроках музичного мистецтва”
Адреса досвіду: Харківський
ліцей № 107 Харківської міської ради Харківської області
Автор досвіду: Остапенко Віта Іванівна, спеціаліст першої
кваліфікаційної категорії.
Застосування
методів інтерактивного навчання на уроках музики залежить як від теми уроку,
так і від навчальної інформації конкретних уроків, термінів та понять, які
необхідно засвоїти. Специфічними ознаками уроків музики є не лише мистецькі
теми та поняття, а й специфічні види діяльності (слухання музики, вокальне,
інструментальне, рухове виконання, створення музики).
Мета досвіду:
•
формування
навичок самоосвіти;
• розвиток
здібностей індивідуального слухання та
інтерпретації, власної музичної діяльності.
ДОСВІД РОБОТИ
ВЧИТЕЛЯ ІСТОРІЇ ШКАТУЛИ О.В.
(УЧАСНИКА МІСЬКОГО ПРОФЕСІЙНОГО КОНКУРСУ "УЧИТЕЛЬ РОКУ - 2016")
______________________________________________
Методична тема: “Підвищення
пізнавальної активності учнів, як фактор якісної підготовки до ЗНО»
Адреса досвіду: Харківський
ліцей № 107 Харківської міської ради Харківської області
Автор досвіду:
Шкатула Олександр Володимирович, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії,
«старший вчитель».
Мета досвіду:
• підвищення ефективності всіх видів освітньої діяльності на основі
використання проблемних питань;
• створення кретивних умов навчання, за яких кожен учень відчуває свою
успішність, інтелектуальну спроможність;
• формування в учнів мотивації до самоосвіти;
• формування навичок мислення високого рівня, у тому числі глобального,
інтегрованого;
• розвиток уміння самостійно конструювати свої знання, вміння продуктивно
вирішувати проблеми (навчальні, соціальні тощо), співпрацювати в групі;
• розвиток творчих здібностей школярів, уміння аналізувати, моделювати,
прогнозувати, творчо мислити;
• формування життєвих навичок і компетентностей ХХІ сторіччя, які допоможуть
учням у подальшій самореалізації в різноманітних сферах життєдіяльності.
ДОСВІД РОБОТИ
ВЧИТЕЛЯ ІСТОРІЇ ТА ПРАВОЗНАВСТВА ДОНЧИКА М.В.
(ЛАУРЕАТ МІСЬКОГО ПРОФЕСІЙНОГО КОНКУРСУ "УЧИТЕЛЬ РОКУ - 2015")
______________________________________________
|
Методична
тема: “Підвищення
пізнавальної активності учнів на уроках правознавства як фактор створення
ситуації успіху”
Адреса досвіду: Харківський ліцей № 107
Харківської міської ради Харківської області
Автор досвіду: Дончик Микола Васильович, спеціаліст вищої
кваліфікаційної категорії, «старший вчитель».
Мета досвіду:
• підвищення ефективності всіх видів освітньої діяльності на основі
використання проблемних питань;
• створення комфортних умов навчання, за яких кожен учень відчуває свою
успішність, інтелектуальну спроможність;
• формування в учнів мотивації до самоосвіти;
• формування навичок мислення високого рівня, у тому числі глобального,
інтегрованого;
• розвиток уміння самостійно конструювати свої знання, вміння продуктивно
вирішувати проблеми (навчальні, соціальні тощо), співпрацювати в групі;
• розвиток творчих здібностей школярів, уміння аналізувати, моделювати,
прогнозувати, творчо мислити;
• формування життєвих навичок і компетентностей ХХІ сторіччя, які допоможуть
учням у подальшій самореалізації в різноманітних сферах життєдіяльності.
Персональний блог Дончика М.В.
ДОСВІД РОБОТИ
ВЧИТЕЛЯ РОСІЙСЬКОЇ МОВИ ТАРАН В.Ф.
______________________________________________
Методична тема: «Активизация речевой
деятельности на уроках русского языка посредством технологии развития
критического мышления»
Адреса досвіду: Харківський
ліцей № 107 Харківської міської ради Харківської області
Автор досвіду: Таран
Віра Федорівна, учитель вищої кваліфікаційної категорії, «вчитель-методист»
Актуальність досвіду: жизнь и образование в открытом информационном обществе
требует от человека устойчивости к «информационному валу», его критическому
осмыслению. Критическое мышление влияет на адаптируемость к условиям жизни в
демократическом обществе, где необходимо делать осознанный выбор.
Персональний блог Таран В.Ф.
ДОСВІД РОБОТИ
ВЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ ОВСЯННІКОВОЇ О.О.
(ЛАУРЕАТ РАЙОННОГО ЕТАПУ МІСЬКОГО ПРОФЕСІЙНОГО КОНКУРСУ "УЧИТЕЛЬ РОКУ - 2013")
_____________________________________________
Тема: “Створення умов для творчої самореалізації
учнів, розвитку інтелектуальних здібностей шляхом запровадження інноваційних
технологій на уроках фізики та у позакласній роботі з предмету”
Адреса досвіду: Харківський
ліцей № 107 Харківської міської ради Харківської області
Автор досвіду: Овсяннікова Олена Олександрівна, учитель фізики, спеціаліста першої кваліфікаційної категорії
- підвищення ефективності всіх
видів освітньої діяльності на основі використання інноваційних технологій;
- створення комфортних умов
навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну
спроможність;
- формування в учнів мотивації до
самоосвіти;
- формування навичок мислення
високого рівня, у тому числі глобального, інтегрованого;
- формування
уміння отримувати знання самостійно, працюючи з навчальними
програмами на комп’ютері, вільно
орієнтуватись в сучасному інформаційному просторі;
- розвиток уміння самостійно
конструювати свої знання, вміння продуктивно вирішувати проблеми
(навчальні, соціальні тощо), співпрацювати в групі;
- розвиток творчих здібностей
школярів, уміння аналізувати, моделювати, прогнозувати, творчо мислити;
- формування життєвих навичок і
компетентностей ХХІ сторіччя, які допоможуть учням у подальшій
самореалізації в різноманітних сферах життєдіяльності.
- Персональний блог Овсяннікової О.О.
Немає коментарів:
Дописати коментар