Звернення до вчителів

Шановні колеги!

Вітаємо Вас на сторінці інформаційно-методичного порталу "Віртуальний методичний кабінет" Харківського ліцею № 107 Харківської міської ради Харківської області.

Віртуальний методичий кабінет ( ВМК)–це багатопланове інформаційне середовище, зорієнтоване на взаємодію адміністрації Харківського ліцею № 107 ХМР ХО, ліцейських методичних об'єднань та педагогічних працівників в умовах оновлення та розвитку методичної роботи в ліцеї, з метою підвищення ефективності методичної роботи та професійної компетентності педагогів. ВМК забезпечує максимальне полегшення доступу педагогічного колективу до інформаційних ресурсів, які повсякденно використовуються в освітньому процесі.

Запрошуємо до співпраці творчих активних колег.

Підготовка до атестації

Підвищеня кваліфікаціїї ХНПУ ім. Г.С.Сковороди

Інститут підвищення кваліфікації педагогічних працівників і менеджменту освіти ХНПУ імені Г.С. Сковороди має безстрокову ліцензію, отриману наказом МОН №2411 від 12.06.2009 року на підвищення кваліфікації педагогічних працівників різних типів і форм власності за акредитованими освітніми програмами за поданим переліком спеціальностей (сайт mon.gov.ua); що підтверджено п.24 Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019р. №800. ЧИТАТИ ПОВНІСТЮ.

Підвищеня кваліфікаціїї КВНЗ ХАНО

Ознайомитись з документами:

Лист КВНЗ ХАНО №1023 від 10.10.19 "Про замовлення на підвищення кваліфікації педагогічних працівників у 2020 році"
Лист КВНЗ ХАНО № 1014 від 08.10.19 "Про методичні рекомендації щодо спільних дій методичних служб районів, міст, ОТГ та КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» в організації підвищення кваліфікації (ПК) педагогічних працівників у 2020 році"
Лист КВНЗ ХАНО № 1024 від 10.10.19 "Про замовлення на підвищення кваліфікації
педагогічних працівників у 2020 році
Заповнити форми в електронному вигляді можна за посиланням:
Таблиця, яку в додаток до власної заяви заповнює педагог



НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Роз'яснення з питань атестації (Офіційний веб-сайт МОНУ) Питання і відповіді.


Виходячи з вимог Положення про атестацію (п.п. 1.3, 3.3, 4.3-4.6, 5.2-5.3), вивчення професійної діяльності педагогічного працівника, який атестується, проводиться за наступними напрямками:

Організація навчального процесу:
o   володіння необхідними методичними прийомами, педагогічними засобами;
o   вміння працівника вирішувати педагогічні проблеми;
o   використання інформаційно-комунікаційних технологій; цифрових освітніх ресурсів у навчально-виховному процесі;
o   володіння сучасними освітніми технологіями;
o   володіння різними формами позаурочної роботи та якісним їх застосуванням;
o   використання методів компетентнісно орієнтованого підходу до організації навчального процесу;
o   володіння інноваційними освітніми методиками й технологіями;
o   володіння широким спектром стратегій навчання;
o   застосовування нестандартних форм проведення уроку; активне впровадження форм та методів організації навчально-виховного процесу, що забезпечують максимальну самостійність навчання учнів
 Визначення рівня навчальних досягнень учнів:
o   аналіз результатів поточних та підсумкових контрольних робіт;
o   аналіз результатів моніторингу навчальних досягнень учнів;
o   аналіз результатів державної підсумкової атестації;
o   аналіз результатів зовнішнього незалежного оцінювання (за наявністю);
o   визначення рівня взаємної кореляції зазначених результатів.
o   відслідкування динаміки (або стабільності) результатів.
Опосередковано про рівень навчальних досягнень свідчать також підсумки участі учнів у предметних конкурсах та олімпіадах, отже в даному розділі необхідно вивчати також і відповідні результати, показані учнями впродовж міжатестаційного періоду вчителя.
Участь працівника в методичній роботі:
o   участь у роботі предметних циклових комісії різних рівнів (від навчального закладу до міських, регіональних та обласних);
o   впровадження передового педагогічного досвіду;
o   володіння технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням особливостей навчального матеріалу і здібностей учнів;
o   поширення інноваційних освітніх методик у професійному середовищі;
o   вміння продукувати оригінальні, інноваційні ідеї;
o   здатність вносити пропозиції щодо вдосконалення навчально-виховного процесу в навчальному закладі.
Стосовно педагогічних працівників, щодо яких постає питання про присвоєння педагогічного званнядодаткововраховуються наступні показники:
o   систематичне використання та поширення передового педагогічного досвіду працівником;
o   надання педагогом практичної допомоги іншим педагогічним працівникам;
o   здійснення науково-методичної і науково-дослідницької діяльності та отримані в міжатестаційний період результати;
o   наявність власних методичних розробок працівника, результати їх апробації та розгляду науково-методичними установами.
Професійне самовдосконалення педагогічного працівника в міжатестаційний період, реалізація Індивідуальної траєкторії розвитку:
o   результати безперервного підвищення рівня професійної компетентності педпрацівника (проходження курсів, участь у різних формах міжкурсової діяльності);
o   вдосконалення професійного рівня, зростання професійної майстерності педпрацівника, фіксація показників розвитку творчої ініціативи.

КОРИСНІ ДЖЕРЕЛА ІНФОРМАЦІЇ
1.     Типове положення про атестацію педагогічних працівників, затверджене наказом МОНУ від 6 жовтня 2010 року №930, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 14 грудня 2010 року за №1255/18550, зі змінами, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 20 грудня 2011 року №1473, який зареєстровано у Міністерстві юстиції України 10 січня 2012 року за  №14/20327, та наказом Міністерства освіти і науки України від 08.08.2013 № 1135, який зареєстровано у Міністерстві юстиції України 16.08.2013 р. за № 1417/23949.
2.     Малишева, О.П. Нові стандарти атестації педагогічних працівників [Текст]/ О.П.Малишева –К.: Літера ЛТД, 2012.– 240с.
3.     Кононенко, О.Є. Атестація педагогічних працівників ∕ О.Є.Кононенко, 2-е видання, перероблене. – Х. : Вид. група «Основа», 2013, - 224 с.
4.     Малишева, О.П. Зміни в атестації педагогічних працівників [Текст] ∕ О.П.Малишева, коментар ∕∕ Все про бухгалтерський облік. – 2012.–№06.– С. 6-10.
5.     Малишева, О.П. Підвищення кваліфікації педагога [Текст] ∕ О.П.Малишева, коментар ∕∕ Вихователь-методист дошкільного закладу. – 2013.–№03.– С. 65-67.
6.     Малишева, О.П. Про атестацію педагогічних працівників [Текст] ∕ О.П.Малишева, коментар ∕∕ Інформаційний збірник та коментарі міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2013.-№7/8.– С.73-95.
7.     Практика управління закладом освіти, - 2013. - № 07.
8.     Галкін, С.Г., Адаменко, В.С. Технології комплексного оцінювання педагогічної діяльності.: Методичний посібник / С.Г.Галкін, В.С.Адаменко, - Донецьк: Витоки, 2013, - 68 с.
9.     Адаменко,В С., Електронний методичний посібник на допомогу вчителям української мови та літератури.: методичний посібник / В.С.Адаменко, - Донецьк: Витоки, 2013, - 164 с.


2 коментарі: