- Перше Болгарське царство: тюрко-слов'янське ханство чи слов’яно-християнська монархія?
- Гедиміновичі в Україні: «збирачі руських земель» чи провідники політичних інтересів Великого Князівства Литовського?
- Османська імперія: спадкоємиця Візантійської імперії чи правонаступниця халіфату?
- Середньовічне мистецтво: Біблія для неписьменних?
- Латина в Україні: чужорідне явище чи мова національної культури?
- Зовнішня політика Івана Виговського: чи була альтернатива пропольському вектору?
- Імператор Франц-Йозеф І: «останній монарх старої школи» чи «старий Прохазка»?
- Історія імперій: різний початок, однаковий фінал?
- Андрей Шептицький: священик чи політик?
- Вісь Берлін – Рим – Токіо: троїстий союз для боротьби проти Комуністичного Інтернаціоналу чи для захоплення світу?
- План Маршала: «програма відновлення Європи» чи поширення американського впливу на європейців?
- Вихід Франції з військової організації НАТО: «примха де Голля» чи перемога радянської дипломатії?
- Тоталітарна держава та національна культура: проблема взаємовідносин.
- Індійський націоналізм: відстоювання релігійних інтересів індусів чи прагнення створити незалежну багатоетнічну індійську державу?
- «Третій шлях» Тоні Блера: від концепції співучасті до «нового прогресивізму»?
Автори: адміністрація Харківського ліцею № 107 Харківської міської ради Харківської області
Звернення до вчителів
Шановні колеги!
Вітаємо Вас на сторінці інформаційно-методичного порталу "Віртуальний методичний кабінет" 
Віртуальний методичий кабінет ( ВМК)–це багатопланове інформаційне середовище, зорієнтоване на взаємодію адміністрації Харківського ліцею № 107 ХМР ХО, ліцейських методичних об'єднань та педагогічних працівників в умовах оновлення та розвитку методичної роботи в ліцеї, з метою підвищення ефективності методичної роботи та професійної компетентності педагогів. ВМК забезпечує максимальне полегшення доступу педагогічного колективу до інформаційних ресурсів, які повсякденно використовуються в освітньому процесі.
Запрошуємо до співпраці творчих активних колег.
 
Немає коментарів:
Дописати коментар