Звернення до вчителів

Шановні колеги!

Вітаємо Вас на сторінці інформаційно-методичного порталу "Віртуальний методичний кабінет" Харківського ліцею № 107 Харківської міської ради Харківської області.

Віртуальний методичий кабінет ( ВМК)–це багатопланове інформаційне середовище, зорієнтоване на взаємодію адміністрації Харківського ліцею № 107 ХМР ХО, ліцейських методичних об'єднань та педагогічних працівників в умовах оновлення та розвитку методичної роботи в ліцеї, з метою підвищення ефективності методичної роботи та професійної компетентності педагогів. ВМК забезпечує максимальне полегшення доступу педагогічного колективу до інформаційних ресурсів, які повсякденно використовуються в освітньому процесі.

Запрошуємо до співпраці творчих активних колег.

четвер, 3 листопада 2016 р.

АНАЛІЗ(ВЗАЄМОАНАЛІЗ) ТА САМОАНАЛІЗ ПРОВЕДЕНОГО ЗАНЯТТЯ ЯК ЗАСОБИ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ РЕФЛЕКСІЇ ПЕДАГОГА

Наталія Деньга

У статті автор обґрунтовує актуальність дослідження засобів розвитку педагогічної рефлексії, зокрема аналізу (взаємоаналізу) та самоаналізу проведеного заняття, яка у свою чергу, обумовлює педагогічну майстерність викладача, якість та ефективність викладання предмету. Автор аналізує зміст понять педагогічна рефлексія викладача, аналіз (взаємоаналіз) та самоаналіз проведеного заняття; узагальнює класифікаційні чинники аналізу (взаємоаналізу) та самоаналізу проведеного заняття та розкриває підходи до здійснення методичного аналізу (взаємоаналізу) та самоаналізу заняття.
Ознайомитись з текстом статті можна перейшовши за посиланням

Немає коментарів:

Дописати коментар