Педагогічна тема
2014-2019 роки „Спрямування навчально-виховної та управлінської діяльності
педагогічного колективу на створення єдиного інформаційного простору ліцею з
метою забезпечення оптимальних умов для розвитку творчої особистості ”.
Методична тема,
над якою педколектив буде працювати у
2017/2018 н.р. «Забезпечення формування гармонійної особистості учня на
основі розвитку його творчих можливостей і самовдосконалення в умовах
особистісно орієнтованого навчання ».
Пріоритетні
завдання на шляху реалізації Концепції Нової української
школи у 2017/2018 навчальному році
В
управлінській діяльності:
•
створення умов
для збереження, зміцнення та
розвитку духовного, емоційного,
інтелектуального, особистісного та
фізичного здоров’я всіх
учасників навчально-виховного процесу;
•
створення безпечних і комфортних умов для
навчання, виховання, фізичного розвитку дітей, збереження та зміцнення
здоров’я;
•
забезпечення якості та доступності психологічних
послуг для всіх учасників навчально-виховного процесу;
•
формування
сучасного освітнього середовища Нової Української школи шляхом зміни
просторово-предметного оточення, програм та засобів навчання;
•
проведення
комплексу заходів, спрямованих на якісну організацію та забезпечення
навчального процесу в 1-4-х класах, з врахуванням оновлених програм для
початкової школи та нового Державного стандарту початкової загальної освіти;
•
проведення
комплексу заходів, спрямованих на якісну організацію навчально-виховного
процесу з урахуванням оновлених навчальних програм .
У методичній
діяльності:
•
орієнтацію
методичної роботи на підвищення професійної майстерності педагогів щодо впровадження
компетентнісного і діяльнісного підходів;
•
науково-методичний
та організаційний супровід практичного впровадження компетентнісного
підходу в навчання та оцінювання
навчальних досягнень школярів, нових навчальних програм;
•
продовження
реалізації регіональних проектів:
–
«Виховний
простір Харківщини»;
–
«Наукові
обрії Харківщини»;
•
формування
готовності педагогів до роботи в умовах впровадження Концепції «Нова Українська
школа»;
•
удосконалення
професійної компетентності педагогічних
працівників ліцею з питань національно-патріотичного, духовно-морального,
превентивного виховання;
•
стимулювання
педагогів до самоосвіти в міжатестаційний період;
•
підвищення
рівня інформатизації та комп’ютеризації навчально-виховного процесу, використання
сучасних ІТ-технологій, мультимедійних засобів навчання, оновлення лабораторної
бази для вивчення предметів природничо-математичного циклу.
У
навчально-виховній діяльності:
•
підвищення
якості підготовки учнів до ЗНО;
•
удосконалення
системи роботи з обдарованими учнями в
ліцеї та
систематичний контроль за організацією
та проведенням занять
з обдарованими;
•
підвищення
результативності участі учнів ліцею у
Всеукраїнських учнівських олімпіадах з історії, географії,
інформаційних технологій, фізики, української та іноземної мови,трудового
навчання (хлопці), турнірах, Всеукраїнському конкурсі МАН;
•
осучаснення
форм і методів національно-патріотичного виховання дітей і молоді, активної
громадянської позиції, ціннісних ставлень і суджень, що слугуватимуть базою для
успішної взаємодії із суспільством;
•
сприяння
життєвому самовизначенню учнів через урізноманітнення форм організації
профорієнтаційної роботи та профільного навчання;
З питань взаємодії ліцею з інститутами суспільства на:
•
розвиток державно-суспільної моделі управління
системою освіти шляхом підтримки діяльності батьківської ради та удосконалення
системи відкритості у взаємовідносинах із батьківською громадськістю на засадах
«педагогіки партнерства»;
•
урізноманітнення засобів інформаційно-роз’яснювальної
роботи серед батьківської громадськості;
•
розширення форм співробітництва ліцею із
професійно-технічними та вищими навчальними закладами міста всіх рівнів
акредитації.
Розвитку
матеріально-технічної бази ліцею:
•
осучаснення
навчальних кабінетів;
•
здійснення енергозберігаючих заходів:
забезпечення контролю за витратами енергоносіїв та оновлення технологічного
обладнання;
•
придбання
комп’ютерної техніки та інших
технічних засобів навчання до навчальних кабінетів;
•
проведення першочергових ремонтів приміщень та
благоустрій території ліцею.
Немає коментарів:
Дописати коментар