Звернення до вчителів

Шановні колеги!

Вітаємо Вас на сторінці інформаційно-методичного порталу "Віртуальний методичний кабінет" Харківського ліцею № 107 Харківської міської ради Харківської області.

Віртуальний методичий кабінет ( ВМК)–це багатопланове інформаційне середовище, зорієнтоване на взаємодію адміністрації Харківського ліцею № 107 ХМР ХО, ліцейських методичних об'єднань та педагогічних працівників в умовах оновлення та розвитку методичної роботи в ліцеї, з метою підвищення ефективності методичної роботи та професійної компетентності педагогів. ВМК забезпечує максимальне полегшення доступу педагогічного колективу до інформаційних ресурсів, які повсякденно використовуються в освітньому процесі.

Запрошуємо до співпраці творчих активних колег.

четвер, 31 серпня 2017 р.

Пріоритетні завдання на шляху реалізації Концепції Нової української школи у 2017/2018 навчальному році

Педагогічна тема 2014-2019 роки „Спрямування навчально-виховної та управлінської діяльності педагогічного колективу на створення єдиного інформаційного простору ліцею з метою забезпечення оптимальних умов для розвитку творчої особистості ”.
Методична тема, над якою педколектив  буде працювати у 2017/2018 н.р. «Забезпечення формування гармонійної особистості учня на основі розвитку його творчих можливостей і самовдосконалення в умовах особистісно орієнтованого  навчання ».

Пріоритетні  завдання на шляху реалізації Концепції Нової української школи у 2017/2018 навчальному році
В управлінській діяльності:
         створення  умов  для  збереження, зміцнення та розвитку   духовного, емоційного, інтелектуального, особистісного та  фізичного   здоров’я  всіх  учасників навчально-виховного процесу;
         створення безпечних і комфортних умов для навчання, виховання, фізичного розвитку дітей, збереження та зміцнення здоров’я;
         забезпечення якості та доступності психологічних послуг для всіх учасників навчально-виховного процесу;
         формування сучасного освітнього середовища Нової Української школи шляхом зміни просторово-предметного оточення, програм та засобів навчання;
         проведення комплексу заходів, спрямованих на якісну організацію та забезпечення навчального процесу в 1-4-х класах, з врахуванням оновлених програм для початкової школи та нового Державного стандарту початкової загальної освіти;
         проведення комплексу заходів, спрямованих на якісну організацію навчально-виховного процесу з урахуванням оновлених навчальних програм .
У методичній діяльності:
         орієнтацію методичної роботи на підвищення професійної майстерності педагогів щодо впровадження компетентнісного і діяльнісного підходів;
         науково-методичний та організаційний супровід практичного впровадження компетентнісного підходу  в навчання та оцінювання навчальних досягнень школярів, нових навчальних програм;
         продовження реалізації регіональних  проектів: 
        «Виховний простір Харківщини»;
        «Наукові обрії Харківщини»;
         формування готовності педагогів до роботи в умовах впровадження Концепції «Нова Українська школа»;
         удосконалення професійної компетентності  педагогічних працівників ліцею з питань національно-патріотичного, духовно-морального, превентивного виховання;
         стимулювання педагогів до самоосвіти в міжатестаційний період;
         підвищення рівня інформатизації та комп’ютеризації навчально-виховного процесу, використання сучасних ІТ-технологій, мультимедійних засобів навчання, оновлення лабораторної бази для вивчення предметів природничо-математичного циклу.
У навчально-виховній  діяльності:
         підвищення якості підготовки учнів до ЗНО;
         удосконалення системи  роботи з обдарованими учнями в ліцеї  та  систематичний контроль  за  організацією   та  проведенням  занять  з  обдарованими;
         підвищення результативності участі учнів ліцею у  Всеукраїнських   учнівських  олімпіадах з історії, географії, інформаційних технологій, фізики, української та іноземної мови,трудового навчання (хлопці), турнірах, Всеукраїнському конкурсі  МАН;
         осучаснення форм і методів національно-патріотичного виховання дітей і молоді, активної громадянської позиції, ціннісних ставлень і суджень, що слугуватимуть базою для успішної взаємодії із суспільством;
         сприяння життєвому самовизначенню учнів через урізноманітнення форм організації профорієнтаційної роботи та профільного навчання;
З питань взаємодії ліцею з інститутами суспільства на:
         розвиток державно-суспільної моделі управління системою освіти шляхом підтримки діяльності батьківської ради та удосконалення системи відкритості у взаємовідносинах із батьківською громадськістю на засадах «педагогіки партнерства»; 
         урізноманітнення засобів інформаційно-роз’яснювальної роботи серед батьківської громадськості;
         розширення форм співробітництва ліцею із професійно-технічними та вищими навчальними закладами міста всіх рівнів акредитації.
Розвитку матеріально-технічної бази ліцею:
         осучаснення навчальних кабінетів;
         здійснення енергозберігаючих заходів: забезпечення контролю за витратами енергоносіїв та оновлення технологічного обладнання; 
         придбання компютерної техніки та інших технічних засобів навчання до навчальних кабінетів;

         проведення першочергових ремонтів приміщень та благоустрій території ліцею.

Немає коментарів:

Дописати коментар