Звернення до вчителів

Шановні колеги!

Вітаємо Вас на сторінці інформаційно-методичного порталу "Віртуальний методичний кабінет" Харківського ліцею № 107 Харківської міської ради Харківської області.

Віртуальний методичий кабінет ( ВМК)–це багатопланове інформаційне середовище, зорієнтоване на взаємодію адміністрації Харківського ліцею № 107 ХМР ХО, ліцейських методичних об'єднань та педагогічних працівників в умовах оновлення та розвитку методичної роботи в ліцеї, з метою підвищення ефективності методичної роботи та професійної компетентності педагогів. ВМК забезпечує максимальне полегшення доступу педагогічного колективу до інформаційних ресурсів, які повсякденно використовуються в освітньому процесі.

Запрошуємо до співпраці творчих активних колег.

пʼятницю, 31 серпня 2018 р.

До уваги керівників МО


Педагогічна тема 2014-2019 роки “Спрямування навчально-виховної та управлінської діяльності педагогічного колективу на створення єдиного інформаційного простору ліцею з метою забезпечення оптимальних умов для розвитку творчої особистості”.Методична тема, над якою педколектив працював у 2018/2019 н.р. “Діяльність педагогічного колективу щодо запровадження в освітній процес здоровязберігаючих технологій, створення безпечних умов навчання та виховання дітей в умовах становлення Нової української школи”.

Пріоритетні завдання:
  • забезпечення реалізації Державного стандарту початкової освіти; 
  • розвиток варіативності форм здобуття освіти, орієнтацію на потреби учня в освітньому процесі; 
  • створення оптимальних умов для навчання, виховання, фізичного розвитку дітей, збереження та зміцнення їх здоров’я шляхом формування нового освітнього середовища;  
  • втілення в педагогічну практику принципів розвитку талановитості дитини; 
  • орієнтація методичної роботи на впровадження інноваційних форм підвищення кваліфікації педагогів та педагогіки партнерства; 
  • удосконалення механізмів міжвідомчої взаємодії та створення єдиного освітнього простору для формування здоров’язбережувальної компетенції здобувачів освіти;    
  • сприяння життєвому самовизначенню учнів як принципу Нової української школи через впровадження різних форм організації профорієнтаційної роботи та профільного навчання;  
  • запровадження наскрізного процесу виховання, що має стати цілеспрямованою системою заходів правового, психолого-педагогічного, соціально-медичного, інформаційно-освітнього характеру, спрямованих на формування цінностей та позитивних соціальних установок;
  • перехід на якісно новий рівень побудови взаємовідносин, запровадження принципів соціального партнерства (рівність сторін, добровільність прийняття зобов’язань, обов’язковість виконання домовленостей).

Немає коментарів:

Дописати коментар