Звернення до вчителів

Шановні колеги!

Вітаємо Вас на сторінці інформаційно-методичного порталу "Віртуальний методичний кабінет" Харківського ліцею № 107 Харківської міської ради Харківської області.

Віртуальний методичий кабінет ( ВМК)–це багатопланове інформаційне середовище, зорієнтоване на взаємодію адміністрації Харківського ліцею № 107 ХМР ХО, ліцейських методичних об'єднань та педагогічних працівників в умовах оновлення та розвитку методичної роботи в ліцеї, з метою підвищення ефективності методичної роботи та професійної компетентності педагогів. ВМК забезпечує максимальне полегшення доступу педагогічного колективу до інформаційних ресурсів, які повсякденно використовуються в освітньому процесі.

Запрошуємо до співпраці творчих активних колег.

пʼятниця, 30 серпня 2019 р.

Пріоритетні завдання на 2019/2020 навчальний рік

Педагогічна тема: Спрямування діяльності педагогічного колективу на створення сприятливих умов формування конкурентоспроможної особистості учня в умовах реформування освіти


Методична тема:  Створення умов для забезпечення кожному учневі рівного доступу до якісної освіти шляхом впровадження інноваційних технологій в освітній процес.

Пріоритетні завдання на 2019/2020 навчальний рік:
  • забезпечення реалізації Державного стандарту початкової освіти та Концепції “Нова українська школа”;
  • розвиток варіативності форм здобуття освіти, орієнтацію на потреби учня в освітньому процесі;
  • створення оптимальних умов для навчання, виховання, фізичного розвитку дітей, збереження та зміцнення їх здоров’я шляхом формування нового освітнього середовища;
  • виявлення та розвиток інтелектуальних здібностей та творчого потенціалу особистості учнів, створення сприятливих умов для їх самореалізації;
  • орієнтація методичної роботи на впровадження інноваційних форм підвищення кваліфікації педагогів та педагогіки партнерства;
  • удосконалення механізмів міжвідомчої взаємодії та створення єдиного освітнього простору для формування здоров’язбережувальної компетенції здобувачів освіти;  
  • сприяння життєвому самовизначенню учнів як принципу Нової української школи через впровадження різних форм організації профорієнтаційної роботи та профільного навчання;
  • запровадження наскрізного процесу виховання, що має стати цілеспрямованою системою заходів правового, психолого-педагогічного, соціально-медичного, інформаційно-освітнього характеру, спрямованих на формування цінностей та позитивних соціальних установок;
  • перехід на якісно новий рівень побудови взаємовідносин, запровадження принципів соціального партнерства (рівність сторін, добровільність прийняття зобов’язань, обов’язковість виконання домовленостей).


Немає коментарів:

Дописати коментар