Звернення до вчителів

Шановні колеги!

Вітаємо Вас на сторінці інформаційно-методичного порталу "Віртуальний методичний кабінет" Харківського ліцею № 107 Харківської міської ради Харківської області.

Віртуальний методичий кабінет ( ВМК)–це багатопланове інформаційне середовище, зорієнтоване на взаємодію адміністрації Харківського ліцею № 107 ХМР ХО, ліцейських методичних об'єднань та педагогічних працівників в умовах оновлення та розвитку методичної роботи в ліцеї, з метою підвищення ефективності методичної роботи та професійної компетентності педагогів. ВМК забезпечує максимальне полегшення доступу педагогічного колективу до інформаційних ресурсів, які повсякденно використовуються в освітньому процесі.

Запрошуємо до співпраці творчих активних колег.

середа, 18 вересня 2019 р.

До уваги вчителів!!!

Нормативні документи. що регламентують роботу зі шкільною документацією у 2019/2020 навчальному році:

ЗАКОН УКРАЇНИ "Про забезпечення функціонування української мови як державної"

Наказ МОНУ від 25.06.2018 № 676  «Про затвердження Інструкції з діловодства у закладах загальної середньої освіти» 


Лист-розяснення МОНУ щодо застосування окремих положень Інструкції з діловодства у закладах загальної середньої освіти від 03.10.2018 1/9-596.


Наказ МОНУ  від 10.05.2011р. № 423 "Про затвердження єдиних зразків обов'язкової ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності"

Наказ МОНУ від 07.12.2018 № 1362 "Про затвердження методичних рекомендацій щодо заповнення Класного журналу учнів першого класу Нової української школи"

Наказ МОНУ від 08.04.2015 р. № 412 "Про затвердження Інструкції щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів"

Наказ МОНУ від 03.06.2008 № 496 "Про затвердження Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів"

Загальні вимоги до ведення класних журналів


1-4 класи
5-11 класи

Хто веде класний журнал
  • учителі початкових класів
  • класний керівник
  • учителі навчальних предметів

Записи в журналі
  • державною мовою (допускається зміст уроку та домашнє завдання з іноземних мов робити мовою вивчення)
  • чорнилом одного кольору
  • ручкою одного типу
Виправлення в журналі
  • недопустимо маркером
  • помилковий запис закреслюють прямою (оцінка — похилою) лінією, поряд вносять правильний запис
  • виправлену оцінку засвідчує підписом директор (його заступник), закріплюючи печаткою навчального закладу

Облік відвідування (щоденний)
  • на сторінці «Облік навчальних досягнень» щодо кожного учня записом Н — лише у разі відсутності
  • дублюється на сторінці «Облік відвідування» записом причини відсутності/кількість пропущених (годин) уроків

Причини відсутності
  • хв/к-сть год. — через хворобу учня (за наявності довідки медичного закладу)
  • пп/к-сть год. — з поважних причин (за наявності записки-пояснення від батьків)
  • бп/к-сть год. — без поважних причин

Перебування учня в санаторії і на індивідуальній формі навчання
  • у розділі «Облік відвідування» напроти прізвища учня записують «Санаторій. Наказ від_ №_» або «Інд. форма навчання. Наказ від_ №_»
  • аналогічні записи роблять на всіх сторінках розділу «Облік навчальних досягнень»
  • записи не мають виходити за межі клітинок із датами, що відповідають терміну перебування в санаторії чи на індивідуальній формі навчання

Облік відвідування за семестр
  • зведена цифра пропущених учнем навчальних днів/уроків(годин)
  • окремо в графі «в тім числі через хворобу (з поважних причин)» днів/уроків(годин)

Облік навчальних досягнень (успішності)
  • прізвища учнів записують по вертикалі в алфавітному порядку
  • прізвища учнів, які зараховані посеред навчального року, записують у кінці, а з нової сторінки — в алфавітному порядку
  • по горизонталі записують дату уроку у форматі дробу число/місяць (01/09…31/12), а також інші види контролю (в називному відмінку): «зошит», «тема», «І семестр», «ІІ семестр», «Рік»
  • оцінку виставляють напроти прізвища учня у стовпчику дати оцінювання

  • у 1-му класі оцінювання вербальне з застосуванням ігрової атрибутики (зірочка, сонечко тощо)
  • підсумковою оцінкою у 1-му класі вважають Зарах. або Не зарах. (за значної кількості пропущених учнем занять)
  • за кожним навчальним предметом інваріантної складової з 2-го по 11-й класи оцінюють за 12-бальною шкалою
  • у разі не атестації роблять запис н/а
  • учням, звільненим за станом здоров’я від занять з фізичної культури, трудового навчання, предмету «Захист Вітчизни», при виставлені підсумкової оцінки роблять запис зв.
Графи «Зміст уроку» та «Завдання додому»
  • у змісті уроку вказують стислий запис теми уроку (контрольної, лабораторної роботи) відповідно до календарного плану
  • завдання додому фіксують стисло («прочитати», «вивчити напам’ять», «повторити») параграф (сторінки) підручника, номери вправ, задач. При цьому враховують, що сукупні витрати часу учнем на виконання домашніх завдань не можуть перевищувати

1-й клас

2-й клас
45 хв.

3-й клас
70 хв.

4-й клас
90 хв.

5-6-ті класи
150 хв.

7-9-ті класи
180 хв.

10-11-ті класи
240 хв.

Загальні відомості про учнів
  • прізвище, ім’я, по батькові учня
  • дата народження учня (число, місяць, рік)
  • прізвище, ім’я, по батькові батьків чи осіб, які їх замінюють
  • адреса постійного і тимчасового проживання учня, номери телефонів батьків чи осіб, які їх заміняють
  • дані про місце роботи батьків не вносять


Немає коментарів:

Дописати коментар